A feljelentő

Amit a világban tapasztalsz és törvénytelen, etikátlan vagy csak nem tetszik, és ki akarod írni - ide vele! Apropó: hol lehet feljelenteni Magyarországot??

Címkék

bkv (1) blog (1) feljelentés (8) írás olvasás (1) kenyér (1) kínai (1) pannon (1) plus (1) pofátlanság (1) posta (1)

Olvasók

who's online

Utolsó kommentek

  • spiderhopper: Lehet én vagyok a hülye, de én nem szoktam elolvasni minden lehetséges törvényt és jogszabályt, mielőtt belépek egy üzletbe, de így lenne sem vallanám be, mert még valaki azt feltételezné, hogy dire... (2010.01.24. 02:21) Plus
  • RosszQtya: a plusban a régi időkből levedlett ABSes dolgoznak... nálunk is... aztán kezdtek átszivárogni nálunk a tesco-ba (pont kettő között lakok 100méter erre-arra) na ott is kiosztottam a picsát.... Kulab... (2009.01.05. 20:04) Plus
  • Toncsi: Miért is szedte volna össze bárki más őkelme írásait? (2008.06.16. 09:33) Izing Antal
  • én: lehet,hogy igazad van,de a stilusoddal olyan lettél,mint ők! ha neked nem tetszik valami,nem muszály felvenni ugyanazt a "paraszt"ságot! szerintem (2008.06.05. 15:32) Plus
  • Wegaz Doegdah: tengeralattjárólégtisztítópasztellaszelepoldattartótok? (2008.05.31. 06:38) Plus
  • Utolsó 20

A szabályok

2008.04.26. 14:23 - ...0 .. 0...

Címkék: pannon feljelentés

Tudom, hogy ha a kék propelleres telefonos cégnél vagyok ügyfél, akkor biztosan nem a sikeres emberek közé  tartozom - de talán ez változhat még!

Most viszont böngészgettem az ÁSZF-jüket (mi mással ütném agyon az időt egy ilyen langyos szombati munkanapon?!), a legújabbat, ami majd májusban fog életbe lépni, és csuda dolgokat látok. Emelnek a drágák. Kevés a pénzük? Drága az új székház építése?

Kezdjünk bele, miket találtam, tanulságos, remélem.

Először is megnéztem az ország oldalát, és lám, mi van itt:

Magyarországon sem kérhetnek pénzt a tételes, hívásokat részletező számlák kiállításáért a vezetékes és a mobil távközlési társaságok. A Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője levélben szólította fel a társaságokat a törvény betartására. Létrehozva: 2004. október 27., szerda

Hát ez nem semmi! Lassan négy éve már, viszont ennek nyomát nem találtam meg az NHH oldalán, sem a hírközlési fogyasztói jogok képviselője oldalán - bár a keresőjük nem teljes még, talán azért....

Mire hivatkoznak? Az elektronikus hírközlésről szóló törvény 142 § (3) részére. Ezt jobb, ha tudja mindenki, hiszen több a mobil ma már, mint ember ebben az országban is!

A szolgáltató oldalán jelenleg ezt a tájékoztatást látjuk:



Itt is van kis turpisság, nem is értem, miért nem változtattak az elmúlt négy évben ezen, de akinek van netje, az meg tudja nézni - ha működik, de az egy másik post lenne.



Szóval ez a  mostani felállás. És mi a változás? Ez lészen, ha elfogadjuk:



Na, erre varrjál gombot! Nem elég, hogy lehúznak, még mocskosul is teszik! Arról nem is beszélve, hogy a számlainfo hívása is drágul, duplájára. Szép?

Pannon, feljelentelek!


A bejegyzés trackback címe:

https://feljelento.blog.hu/api/trackback/id/tr69443137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása