A feljelentő

Amit a világban tapasztalsz és törvénytelen, etikátlan vagy csak nem tetszik, és ki akarod írni - ide vele! Apropó: hol lehet feljelenteni Magyarországot??

Címkék

bkv (1) blog (1) feljelentés (8) írás olvasás (1) kenyér (1) kínai (1) pannon (1) plus (1) pofátlanság (1) posta (1)

Olvasók

who's online

Utolsó kommentek

  • spiderhopper: Lehet én vagyok a hülye, de én nem szoktam elolvasni minden lehetséges törvényt és jogszabályt, mielőtt belépek egy üzletbe, de így lenne sem vallanám be, mert még valaki azt feltételezné, hogy dire... (2010.01.24. 02:21) Plus
  • RosszQtya: a plusban a régi időkből levedlett ABSes dolgoznak... nálunk is... aztán kezdtek átszivárogni nálunk a tesco-ba (pont kettő között lakok 100méter erre-arra) na ott is kiosztottam a picsát.... Kulab... (2009.01.05. 20:04) Plus
  • Toncsi: Miért is szedte volna össze bárki más őkelme írásait? (2008.06.16. 09:33) Izing Antal
  • én: lehet,hogy igazad van,de a stilusoddal olyan lettél,mint ők! ha neked nem tetszik valami,nem muszály felvenni ugyanazt a "paraszt"ságot! szerintem (2008.06.05. 15:32) Plus
  • Wegaz Doegdah: tengeralattjárólégtisztítópasztellaszelepoldattartótok? (2008.05.31. 06:38) Plus
  • Utolsó 20

A posta

2008.04.26. 13:26 - ...0 .. 0...

Címkék: posta feljelentés

Ma elmentem befizetni a csekkeket, mint minden hónapban egyszer. Nem örülök neki, mert általában nagy sor van, sokat kell várni, és kevés az ablak, ahol dolgoznának az alkalmazottak. Persze, csinálhatnék csoportos befizetési megbízást, de akkor minden hónapban automatikusan levonnák a pénzt, így meg akkor fizetek, ha már megjött az összes csekk ÉS van rá pénzem is.

Ma viszont jó időben mentem, nem voltak sokan, de amint beértem a postahivatalba, a bejáratnál egy sorszám osztó masina volt és egy postás-kisasszony. Kérdés nélkül nyomott a kezembe egy cetlit, és ellenkezést nem tűrő hangon közölte, hogy az ablaknál először is ezt adjam le, majd utána adjam elő jövetelem célját. A papírfecnin egy szám volt, és az, hogy felmérés.

Meglepődtem jól, de nem mertem másként tenni - ki tudja, milyen retorzió ért volna a magasságos hivatalban! Így amint sorra kerültem, benyújtottam a sorszámom, a néni bepötyögte a gépbe a számot, lassítva ezzel is az ügyintézést - majd utána a szokásos módon befizettem a csekkek ellenértékét.

Viszont feljelentem a postát, mert a hülyeségével húzta az időt!

A bejegyzés trackback címe:

https://feljelento.blog.hu/api/trackback/id/tr12443057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mókus 2008.05.01. 06:07:40

ez valóban elég értelmetlen lépés a Postától

uschul 2008.05.24. 09:03:49

Hát igen... Aki nem bennfentes, az nem is fogja a Postában az éretelmet megtalálni. Viszont ez esetben nem tartom a problémát oly nagynak, de persze az ügyfél felháborodását is meg lehet érteni. Azt tudnotok kell, hogy a Posta fel szokta időnként mérni többek között a várakozási időt, a levél forgalmat, meg egy csomó más mindent. A háttérben a dolgozók igen sok időt fordítanak a statisztikák elkészítésére, amelyeket a menedzsment, vagy tudom is én melyik al-al igazgatóság melyik igazgatójának melyik osztályvetője talál ki. Sejthetitek szerencsétlen alkalmazottak mennyit szívnak. Ezt csak az tudja, aki bele lát a dolgok hátterébe. Dolgoztam a postán, hál' Istennek nem ablaknál, informatikai munkát, szóval rengeteg más felesleges dologra megy el a pénz, meg az idő, amelyek a színvonalat csökkentik. Speciel pl. a hivatal tertheltségét, az ügyfelek várakozási idelyét stb. ilyen módszerrel lehet felmérni, melynek eredménye pl. azt eredményezheti, hogy plusz egy ablakot meg nyitnak, vagy be zárnak, egy dolgozót felvesznek vagy elküldenek stb...
Hozzá teszem: higgyétek el nekem, ennél sokkal, lényegesen nagyobb problémák vannak, amelyekért a Posta kénytelen kártérítést fizetni, és amiket az ügyfelek lenyelnek panaszkodás nélkül.


süti beállítások módosítása