A feljelentő

Amit a világban tapasztalsz és törvénytelen, etikátlan vagy csak nem tetszik, és ki akarod írni - ide vele! Apropó: hol lehet feljelenteni Magyarországot??

Címkék

bkv (1) blog (1) feljelentés (8) írás olvasás (1) kenyér (1) kínai (1) pannon (1) plus (1) pofátlanság (1) posta (1)

Olvasók

who's online

Utolsó kommentek

  • spiderhopper: Lehet én vagyok a hülye, de én nem szoktam elolvasni minden lehetséges törvényt és jogszabályt, mielőtt belépek egy üzletbe, de így lenne sem vallanám be, mert még valaki azt feltételezné, hogy dire... (2010.01.24. 02:21) Plus
  • RosszQtya: a plusban a régi időkből levedlett ABSes dolgoznak... nálunk is... aztán kezdtek átszivárogni nálunk a tesco-ba (pont kettő között lakok 100méter erre-arra) na ott is kiosztottam a picsát.... Kulab... (2009.01.05. 20:04) Plus
  • Toncsi: Miért is szedte volna össze bárki más őkelme írásait? (2008.06.16. 09:33) Izing Antal
  • én: lehet,hogy igazad van,de a stilusoddal olyan lettél,mint ők! ha neked nem tetszik valami,nem muszály felvenni ugyanazt a "paraszt"ságot! szerintem (2008.06.05. 15:32) Plus
  • Wegaz Doegdah: tengeralattjárólégtisztítópasztellaszelepoldattartótok? (2008.05.31. 06:38) Plus
  • Utolsó 20

Kenyér ?

2008.04.30. 12:26 - ...0 .. 0...

Címkék: feljelentés kenyér

Ma bementem a közeli pékségbe, és vettem egy félbarna kenyeret. Nem szoktam itt vásárolni, mert drágák, most viszont a frisseség ígérete győzött a pénztárcám vékonysága felett, és kiadtam a nem kevés pénzt érte.

Hazaérve rögtön megszeltem, és mit látok? fehér és barna csíkok keveredtek benne! Tisztán látszott, hogy ez nem egyféle tészta, nem volt homogén, valószínűleg belekevertek valamit, de nem teljesen sikerült. Akár szinezőanyagot (nem örülök neki), akár másik tésztát (kevésbé nem örülök neki), de semmiképpen nem sikerült rendesen. Arról nem is beszélve, hogy morzsálódik nagyon.

Annyira felhúztam magam, hogy csak na! Már a legalapvetőbb élelmiszerünket is hamisítják? Miért nem lehet ebben az országban semmit normálisan megcsinálni? Miért akar mindenki lehúzni, rövid távon nyereséget elkönyvelni? Hiszen ezek után sose megyek be oda többé, esélyt sem kapnak a továbbiakban!

Bundás kenyeret csináltam belőle, fokhagymasóval és majorannával, így ezek íze elnyomott mindent.

Viszont: pékség, feljelentelek!

A bejegyzés trackback címe:

https://feljelento.blog.hu/api/trackback/id/tr25448500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisbaratod · http://kisbaratod.wordpress.com 2008.04.30. 14:10:31

Termessz otthon búzát, arasd le, csinálj lisztet és abból csinálj kenyeret. Tutira mindenféle adaléktól mentes lesz, és egész más lesz az íze :)

escaper · http://elinnen.blog.hu 2008.04.30. 17:32:02

Nem hanisítják, hanem a cikóriát tesznek bele, hogy barna kenyérnek gondold. Különben a cimkén rajta is van, hogy tulajdonképpen fehérkenyeret etetnek veled csak szinezik, hogy magasabb árat kapjanak. Különben a barnakenyér az a szinére utal, amit te keresel az a rozskenyér. Csak kihasználják a köznapi és jogi nyelv közti rést.
Valószínüleg a fekete kenyérbe meg szenet sütnek bele :)
Ez az igazi reform étkezés :)

mókus 2008.05.01. 06:11:19

És én még azt hittem első posztoló vagyok a blodogban, de csak a harmadik, jaj..

hol vetted ezt a kenyeret? Csak azért, hogy bojkottálhassuk, lol.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.05.02. 20:57:00

Ilyet én is vettem, de nem néztem meg, melyik pékség volt
La Martin csemege, Ifjúmunkás u. a bolt, lehet, hogy onnan hozták...


süti beállítások módosítása